0
Posted December 11, 2012 by Campus Heat in Interviews
 
 

Campus Heat’s Interview With Babcock Uni’s Fast-Rising Yemmy AKA Confused (PHOTOS)

Campus Heat: Tell us about yourself (Real Name, Age, Educational Status….etc)???
Yemmy: Omayemi Omatseye; 19 Years Old, 300 Level Babcock University Student..Great Artiste & Business Man ..e.t.c

Campus Heat: How Would You Describe Your Kind of Music?

Yemmy: Naija Pop, Basically Commercial and very Dance-able!

Campus Heat: Are You Currently Signed To Any Record Label?

Yemmy: Not Exactly, But we’ve been in talk with some major labels like Kennis Music, Unit2 Records e.t.c

Campus Heat: Do You Write Your Songs Yourself?
Yemmy: Yes, ofcourse

Campus Heat: Who Or What Inspired You To Start Making Music?
Yemmy: I’ve always had a thing for making music and looking at the way the Nigerian Entertainment Industry‘s doing today..I just think its right to share my talent with the world.

Campus Heat: So What’s Up with Yemmy?..What are we gonna be hearing from you in months to come?
Yemmy: A whole lot, we actually working on something with Chocolate City’s Brymo..should be hitting you guys like very soon

Campus Heat: What artistes would you like to get on future projects and why?
Yemmy: Ice Prince, Dotstar, Tinie Tempah, Tinchy Stryder and Lots of other talented artistes sha!

Campus Heat: Wow Cool..So Let’s to the everyone’s favorite Part of The Interview …
We’ve got some Amazing questions arranged in an A-Z Manner and we gonna need you to choose 4 alphabets randomly ..so yh go ahead ..Choose !
Yemmy: A, I, N and uhmm.. Z !
Campus Heat: A. Q = Can You Go Into A Relationship With No Sex Involved ?

Yemmy: Lol Depends on the babe involved

Campus Heat: I. Q = What’s Your Favorite Drink?

Yemmy: Uhmm! Not really a fan of drinks like dahh..Buh imma go with Moet..Rose’ ..Everyone Loves Em!

Campus Heat: N. Q = Who Would Rather Hit..Tiwa Savage or MoCheddah ??

Yemmy: Lol Tiwa Savage anyday man! MoChedddah‘s not ………….

Campus Heat: Z. Q = Favorite Hang-out Spot ??

Yemmy: None in Particular … !

Campus Heat: Aiii..Any final words, Shout-outs e.t.c?
Yemmy: S/O To My Family, My Team..Play Boyz and Everyone that has been supportive like from the very start.. I Gat You ..and yeah Follow your boy on Twitter: @Iam_Yemmy !!!

.

You Can Listen/Download Yemmy’s Recently Released Confused Joint Below ..#HEATEXCLUSIVE !!!

Gidigroove – Download Here

Confused – Download Here

FOR BOOKINGS, FEATURES, INTERVIEWS, DROPS E.T.C…CALL: 08121231087 !!!

.

If You Wanna Be In The Know, Follow ( @CampusHeat ) on Twitter ( http://twitter.com/campusheat )

………………………………………….
Campus Heat: Tell us about yourself (Real Name, Age, Educational Status….etc)???
Yemmy: omayemi omatseye,19 yrs,currently in babcock university 300 level,business administration,fun to be with,party freak.

Campus Heat: How would you describe your kind of Music?
Yemmy: Naija Pop,basically commercial and very danceable

Campus Heat: Do you write your songs yourself?
Yemmy:of course yes

Campus Heat: Who Or What Inspired You To Start Making Music?
Yemmy: Myself and the likes of tuface and wandecoal

Campus Heat: So What’s Up with Yemmy?..What are we gonna be hearing from you in months to come?
Yemmy:A whole lot, we actually working on something with Chocolate City’s Brymo..should be hitting you guys like very soon

Campus Heat: What artistes would you like to get on future projects and why?
Yemmy:Brymo,ice prince,ditweni,tinie tempah,tinchy stryder,dot star

Campus Heat: Lol Cool, So What are your long-term career goals?
Yemmy: To share my music with the world

Campus Heat: Wow Cool..So Let’s Move To The …. Part of The Interview …
We’ve got some Amazing questions arranged in an A-Z Manner and we gonna need you to choose 4 alphabets randomly ..so yh go ahead ..Choose !
Yemmy: A, I, N and uhmm.. Z !

Campus Heat: A Depends on the kinda babe lol

Campus Heat: I ROSE!!!!

Campus Heat: N….tIWA sAVAGE or Mochedda?
…….. Lol Tiwa Savage anyday man! MoChedddah’s not ……………

Campus Heat: Z -Marcopollo

Campus Heat: Any final words, Shout-outs e.t.c?
Yemmy: shout out to first of all,GOD,my family,playboyz and everyone that has been supportive from the very start

Twitter: @Iam_Yemmy
Facebook Page:Yemmy omatseye

For Bookings n ,……… Call 08121231087 !!!
*************************************************************************************
– Kindly Attach 3 or More Promotional Pictures.
*************************************************************************************